Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Taniec z gwiazdami" traci widzów, ale wciąż ma ich w weekendy najwięcej

W tegorocznej edycji jedną z gwiazd show TVN jest Bilguun Ariubataar (fot. Piotr Król)

Po trzech odcinkach najwięcej widzów spośród telewizyjnych programów rozrywkowych przyciąga "Taniec z gwiazdami" TVN. Z kolei największy udział w swoim paśmie osiąga "Mam talent".

Wszystkie programy są nadawane od weekendu 3-4 września. Emitowany w niedziele o 20 "Taniec z gwiazdami" ogląda średnio 4,1 mln osób, co daje stacji średnio 26,6 proc. udziału w rynku (23 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Show TVN z odcinka na odcinek przyciąga jednak trochę mniej widzów: zaczął od 4,3 mln, potem było 4,1 mln, a w ostatnią niedzielę – 4 mln. Prawie w tym samym czasie (pasmo ok. 20-22) swój show nadaje Polsat. "Must be the music – Tylko muzyka" gromadzi średnio 3,3 mln widzów. Rywalizację wśród wszystkich widzów wygrywa "Taniec", bo udział show Polsatu wynosi 21,3 proc. Natomiast w grupie komercyjnej większym powodzeniem cieszy się "Must be the music" – 27,8 proc.
Z sobotnich programów rozrywkowych "Mam talent" przyciąga do TVN średnio 3,8 mln widzów, przy czym widownia jest dość stabilna: 3,7-3,8 mln. Z kolei "The Voice of Poland" gromadzi w TVP 2 średnio 2,2 mln osób. Program jest nadawany po dwa odcinki (o 20 i o 21.05), rozdzielone "Panoramą". Jego widownia rośnie z tygodnia na tydzień: w pierwszą sobotę show oglądało średnio 2 mln osób, w drugą 2,2 mln, a w trzecią – 2,4 mln. Pod względem udziału w rynku zdecydowanie prowadzi "Mam talent": 27,9 proc. wśród wszystkich widzów i 31,7 w grupie 16-49. Show Dwójki osiąga odpowiednio 16,3 proc. i 14,9 proc. udziału.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.