Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe seriale TVN tracą widzów z odcinka na odcinek

Sitcom "Wszyscy kochają Romana" traci widzów i udział w rynku (fot. Piotr Król)

Średnia widownia nowych produkcji TVN: sitcomu "Wszyscy kochają Romana" i serialu kryminalnego "Układ warszawski" maleje z odcinka na odcinek – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Po trzech odcinkach emitowany w piątki o godz. 20 sitcom "Wszyscy kochają Romana" ma średnio 1,8 mln widzów, przy czym pierwszy odcinek oglądało 2,2 mln osób, drugi – 1,7 mln, a trzeci – 1,6 mln. W czasie emisji sitcomu TVN osiągał średnio 13,3 proc. udziału w rynku (16 proc. w grupie komercyjnej 16-49), przegrywając z Jedynką i Dwójką, lecz wyprzedzając Polsat. Liderem pasma był wśród wszystkich widzów TVP 2 – z udziałem 20,5 proc., a w grupie komercyjnej TVP 1 – 17,7 proc.
Z kolei nadawany w niedziele ok. 22 (po "Tańcu z gwiazdami") serial kryminalny "Układ warszawski" co wieczór przyciąga średnio 1,8 mln widzów. Pierwszy odcinek zgromadził ponad 1,9 mln widzów, drugi – prawie 1,9 mln widzów, a trzeci (nadany znacznie później, o 22.35) – 1,6 mln. Ta nowość jesiennej ramówki TVN – w przeciwieństwie do sitcomu – nie traci jednak udziału w rynku. "Układ warszawski" wybiera średnio 18,4 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję (17,8 proc. w grupie 16-49). Z tym wynikiem TVN jest wśród wszystkich widzów trzeci, a w grupie komercyjnej – drugi. W obu grupach prowadzi Polsat (odpowiednio 20,4 proc. i 26,2 proc.).

(19.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.