Jolanta Kwaśniewska program w TVN Style poprowadzi z córką

Jolanta i Aleksandra Kwaśniewskie podczas prezentacji ramówki TVN Style (fot. Piotr Król)
Jesienią TVN Style pokaże nowy program Jolanty Kwaśniewskiej i jej córki Aleksandry. Audycja ”Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” zastąpi w ramówce ”Lekcję stylu” Jolanty Kwaśniewskiej.
Nadawana będzie w niedziele o 12, począwszy od 2 października br. – To nasza największa nowość – mówiła na wczorajszej konferencji prasowej Yvette Żółtowska-Darska, szefowa TVN Style. – Ideą programu jest zetknięcie dwóch pokoleń – dodała. Pytana przez ”Presserwis” o przyczyny zmiany jednego formatu na drugi, tłumaczy: – ”Lekcję stylu” nadawaliśmy prawie sześć lat. Kanał ewoluuje. Chcemy osobą Oli Kwaśniewskiej przyciągnąć młodszego widza.
Do prowadzenia talk-show ”Miasto kobiet” powróci Paulina Młynarska, która ostatnio miała program w Polsat Cafe. Młynarska będzie gospodynią audycji wspólnie z Dorotą Wellman, zastąpi Magdę Mołek.
W ramówce TVN Style, jak już informowaliśmy, pojawią się też cykl dokumentalny Anny Maruszeczko ”Bez oporów”, program ”Uroda na celowniku” (zastąpi ”SOS Uroda”), seria ”Historia polskich filmów kostiumowych”, a także odcinki programu "Wojciech Cejrowski. Boso" zrealizowane w Jerozolimie.
Jesienią na antenie zabraknie psycholog Doroty Zawadzkiej, która ostatnio prowadziła ”Dorota Zawadzka. Do tablicy”. – Pracujemy nad nowym programem – zapowiada Żółtowska-Darska. Ma być poświęcony nastolatkom i trafi do ramówki wiosną przyszłego roku.
Również wiosną TVN Style chce wyemitować drugą serię programu ” Trinny i Susannah ubierają Polskę”. Zdjęcia mają ruszyć w lutym. – Negocjujemy umowę – mówi szefowa kanału. Pierwszą edycję programu, pokazywaną premierowo wiosną br., oglądało średnio 132,8 tys. widzów. W trakcie jego nadawania TVN Style miała 0,92 proc. udziału w rynku (TLC – 0,29 proc., a Polsat Cafe – 0,2 proc.).
– Całoroczny budżet TVN Style mamy trochę większy, ale jesienna ramówka jest na poziomie porównywalnym z zeszłym rokiem – tłumaczy Yvette Żółtowska-Darska. Przypomina, że wiosną kanał emitował kosztowną produkcje ”Trinny i Susannah ubierają Polskę”, a latem program Wojciecha Cejrowskiego. – To była kwota wcześniej nieosiągalna dla nas – mówi o honorarium dla podróżnika.
Szefowa TVN Style chciałaby jesienią utrzymać oglądalność z wakacji. W lipcu i sierpniu br. kanał miał 0,46 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) – 0,65 proc. (dane: Nielsen Audience Measurement).
(16.09.2011)
