Nowa agencja Barowicza i Kropiwnickiego zdobywa pierwszych klientów

Przemysław Barowicz i Andrzej Kropiwnicki
Pięciu klientów z branży motoryzacyjnej, healthcare i recyklingu ma nowo powstała warszawska agencja PR Alfa Communications.
Alfa Communications to spółka cywilna Przemysława Barowicza i Andrzeja Kropiwnickiego. Założyciele agencji na rynku działają od kilkunastu lat. Barowicz był dyrektorem zarządzającym w Alert Media Communications, a wcześniej pracował w Burson-Marsteller, BCA/Edelman PR Worldwide oraz Banku Pekao SA. Kropiwnicki to były dyrektor i szef działu healthcare & lifestyles w Alert Media Communications. Ich nowa spółka specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, healthcare, relacjach inwestorskich oraz szkoleniach z wystąpień publicznych.
We wrześniu do nowo powstałej agencji na stanowisko konsultanta dołączyła Ewa Liwot. Wcześnej pracowała dla: Baker & McKenzie, Procter & Gamble, UPS Polska, IBM i Genesys Telecommunications Laboratories.
Agencja ma już pięciu klientów, a obecnie prowadzi rozmowy z dwoma kolejnymi.
MDA
