Polskie Stowarzyszenie Public Relations niezadowolone z pracy Rady Etyki PR
Polskie Stowarzyszenia Public Relations jest niezadowolone z pracy Rady Etyki PR. Jego prezes wystosował list do Rady, w którym poprosił jej członków o zorganizowanie wspólnego spotkania.
- Chodzi nam m.in. o to, jak Rada przedstawiała w mediach sprawę przetargu poznańskiego - mówi Szymon Sikorski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. - Chcemy zorganizować spotkanie także z dbałości o wizerunek branży PR oraz dlatego, że członkowie Rady głównie porozumiewają się między sobą mailami - dodaje.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations zrzesza osoby indywidualne, działające w branży PR. Rada Etyki PR została powołana pięć lat temu przez trzy instytucje: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations oraz fundację InternetPR.pl. - Jesteśmy otwarci na spotkanie i poprosiliśmy Stowarzyszenie o jego szczegółowy zakres tematyczny - mówi Dariusz Tworzydło, członek Rady Etyki PR.
Przetarg zorganizowany kilka tygodni temu przez miasto Poznań ujawnił problem, jaki pojawia się w przypadku przetargów organizowanych dla branży PR. Chodzi o wymóg gwarantowania klientowi przez agencje liczby i miejsca publikacji na jego temat.
KSZ
