Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 05.09.2011 - 11.09.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,26%
2 TVN 16,19%
3 Polsat 14,36%
4 TVP2 12,43%
5 TVP INFO 4,26%
6 TVN24 3,12%
7 TV4 2,06%
8 PULS 1,70%
9 TVN7 1,66%
10 Polsat2 1,47%
11 Disney Channel 1,07%
12 Polsat News 0,88%
13 Polsat Sport 0,77%
14 Disney XD 0,76%
15 TVP Polonia 0,74%
16 Cartoon Network 0,70%
17 MiniMini 0,69%
18 Discovery 0,66%
19 National Geographic 0,64%
20 AXN 0,57%
  Inne 18,01%

 














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 5.09.2011 20:39:37 7 117 19,91%
2 MECZ TOWARZYSKI PIŁKI NOŻNEJ /TRANSMISJA/ - POLSKA - NIEMCY TVP1 6.09.2011 20:24:55 5 669 15,86%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 8.09.2011 20:30:16 5 257 14,71%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 9.09.2011 20:06:15 4 494 12,57%
5 WIADOMOŚCI TVP1 8.09.2011 19:30:07 4 400 12,31%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 8.09.2011 20:00:28 4 315 12,07%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 6.09.2011 20:05:24 4 128 11,55%
8 FAKTY TVN 8.09.2011 19:00:02 4 108 11,49%
9 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 11.09.2011 20:00:59 4 081 11,42%
10 STUDIO SPORT TVP1 6.09.2011 21:45:26 3 973 11,12%


Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(15.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.