Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Apartu
W weekend ruszyła pierwsza telewizyjna kampania firmy jubilerskiej Apart, którą przygotowały agencja reklamowa Cytryna i dom mediowy MindShare Polska.
Kampania ma charakter wizerunkowy. Kierowana jest do kobiet w wieku 25 lat i więcej, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkających w średnich i dużych miastach. Spot z hasłem ”Z miłości do piękna” przygotowali senior copywriter Rafał Forkasiewicz, senior art director Jacek Dyga oraz art director Maxym Kamil Metrycki. Wyreżyserował go Bartłomiej Prokopowicz, a wyprodukował dom produkcyjny Metro Films. Będzie go można zobaczyć do końca grudnia w telewizjach: TVP 1, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem, TVN Style, Tele 5, Polsacie, TV 4, Pulsie, Hallmark, Club, National Geographic, Romantica, AXN i Ale Kino.(MŁ, 21.11.2005)










