Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Apartu

W weekend ruszyła pierwsza telewizyjna kampania firmy jubilerskiej Apart, którą przygotowały agencja reklamowa Cytryna i dom mediowy MindShare Polska.

Kampania ma charakter wizerunkowy. Kierowana jest do kobiet w wieku 25 lat i więcej, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkających w średnich i dużych miastach. Spot z hasłem ”Z miłości do piękna” przygotowali senior copywriter Rafał Forkasiewicz, senior art director Jacek Dyga oraz art director Maxym Kamil Metrycki. Wyreżyserował go Bartłomiej Prokopowicz, a wyprodukował dom produkcyjny Metro Films. Będzie go można zobaczyć do końca grudnia w telewizjach: TVP 1, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem, TVN Style, Tele 5, Polsacie, TV 4, Pulsie, Hallmark, Club, National Geographic, Romantica, AXN i Ale Kino.

(MŁ, 21.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.