Hoop Cola b?dzie rozdawa? figurki za kody spod nakr?tek
W poniedzia?ek 19 wrze?nia rozpoczyna si? promocja Hoop Coli, która potrwa osiem tygodni. Akcja po??czona jest z kampani? reklamow?.
Pod nakr?tkami do butelek Hoop Coli znajd? si? kody, dzi?ki którym uczestnicy promocji b?d? mogli wzi?? udzia? w aukcjach nagród, m.in. iPodów, iPhonów, iPadów, laptopów. Licytacja odbywa? si? b?dzie codziennie na stronie internetowej hoopcola.pl. Ka?dego dnia, przez ca?y okres trwania promocji, do wygrania b?d? trzy nagrody. Bie??ce informacje o kolejnych aukcjach i nagrodach znale?? b?dzie mo?na na profilu Odkr?ceni na portalu Facebook.
Nakr?tki Hoop Coli mo?na b?dzie te? mo?na zamienia? na jeden z o?miu Urban Vinyli - designerskich figurek przygotowanych przez Hoop Col?. Co tydzie? pojawi si? nowa figurka, ka?da do zdobycia za cztery kody. Figurki wymy?li? absolwent Wydzia?u Grafiki pozna?skiej ASP Bogus?aw Piotrowski, inspirowa?y go literki "OO" z nazwy Hoop. S? one odwzorowane w kszta?cie g?owy, uszu i r?czek vinyla.
Promocja jest wsparta kampani? telewizyjn? (TVN, Polsat i stacje tematyczne), kinow? (Cinema City), internetow? (portale spo?eczno?ciowe i lifestylowe), outdoorem oraz szeroko zakrojonymi dzia?aniami social media.
Za kampani? odpowiada agencja Brain, za zakup i planowanie mediów MPG. Za organizacj? promocji odpowiada agencja Saleslink.
(13.09.2011)
