Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mirosław Piotrowski został dyrektorem reklamy w "Dzienniku Polskim"

Mirosław Piotrowski został nowym dyrektorem reklamy "Dziennika Polskiego" (Polskapresse).

Piotrowski ostatnio był menedżerem sprzedaży w polonijnych gazetach "Polish Express" oraz "Panorama Magazyn" w Wielkiej Brytanii, wcześniej pracował m.in. w Polskapresse przy projekcie serwisu Gratka.pl. Na stanowisku dyrektora reklamy "Dziennika Polskiego" zastąpił Renatę Tracz, która odeszła z wydawnictwa.

RH

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.