Agencja Goldbach Interactive wchodzi do Polski
Na polski rynek wchodzi szwajcarska agencja interaktywna Goldbach Interactive. Prezesem polskiego oddziału będzie Krzysztof Bińkowski, dotychczas członek zarządu ARBO Media Polska.
Goldbach Interactive należy do szwajcarskiego koncernu Goldbach Media Group, dużej grupy mediowej, w skład której wchodzą m.in. stacje telewizyjne Vox, Sat 1, ProSiebien i RTL. Do tej pory Goldbach Interactive działała na rynkach: szwajcarskim, austriackim i niemieckim. To, jak będzie wyglądała struktura kapitałowa agencji w Polsce, firma ma ujawnić dziś na konferencji prasowej. Według naszych informacji trzon spółki mają stanowić m.in. Agata Krynicka (dotychczas head of business development w agencji AdAhead), Erwin Wilczyński (szef Tribe Guru, spółki marketingu społecznościowego) i Tomasz Więckowski (dotychczas dyrektor zarządzający Logicsearch Polska). Szefem polskiego oddziału agencji został Krzysztof Bińkowski, dotychczas członek zarządu ARBO Media Polska.
Agencja Goldbach Interactive będzie się zajmować się m.in. marketingiem mobilnym, performance marketingiem i marketingiem w wyszukiwarkach. Zespół ma liczyć ok. 50 osób.
Latem tego roku agencja ARBOinteractive wprowadziła już na rynek sieć reklamy Goldbach Response z oferty szwajcarskiej firmy Goldbach Group.
KSZ
