Sieć reklamowa Zanox zarabia, więc zatrudnia nowych ludzi

Nowe osoby przyjęte do warszawskiego oddziału firmy Zanox wraz z Jakubem Majem, dyrektorem sprzedaży
Warszawski oddział Zanoksa, międzynarodowej firmy marketingu internetowego, pozyskał 10 nowych pracowników, zwiększając zatrudnienie do 15 osób. Do końca br. firma zakłada przyjęcie kolejnych pięciu osób.
- Nasz oddział notuje najwyższą dynamikę wzrostu spośród wszystkich oddziałów firmy Zanox na świecie - tłumaczy Jakub Maj, dyrektor regionalny ds. sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Zanoksie. - Podczas gdy wydatki reklamowe w Polsce zwiększają się o 20-30 procent rocznie, my od kilku lat notujemy wzrost przychodów przekraczający 100 procent - dodaje.
Przyjęcie nowych osób to efekt pozyskania w ostatnim okresie nowych klientów, takich jak: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS i Fastdeal. Wśród 10 nowych pracowników warszawskiego zespołu Zanoksa trzy osoby zajmują stanowiska kierownicze: Sebastian Świderski, który jako head of account manager odpowiada za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej (wcześniej pracował w Money.pl i Lukas Banku), Krzysztof Silarow, który zajmuje stanowisko head of sales operations (wcześniej Online Media Group), oraz Natalia Koc, która obejmuje stanowisko key account managera (wcześniej BusinessClick). Po przyjęciach polski oddział Zanoksa liczy 15 osób.
Zanox to sieć reklamowa, która rozlicza się z wydawcami i reklamodawcami w modelu efektywnościowym CPA (cost per action). Należy do Grupy Zanox, w skład której wchodzą także Affiliate Window i buy.at. Grupa obsługuje ponad 3,5 tys. reklamodawców oraz współpracuje z ponad milionem wydawców, głównie w Europie.
KSZ
