Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sugar & Spice Public Relations wypromuje "Bloomberg Businessweek Polska"

Platforma Mediowa Point Group SA nawiązała współpracę z agencją Sugar & Spice Public Relations.

Sugar & Spice zajmie się działaniami public relations związanymi z wprowadzeniem na rynek magazynu "Bloomberg Businessweek Polska". Współpraca obejmuje komunikację z reklamodawcami i domami mediowymi. Nie ujawniono, na jak długo została zawarta umowa. 
7 września pojawi się na rynku zerowy numer "Bloomberg Businessweek Polska", a 19 września pierwszy numer. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA. Redaktorem naczelnym "Bloomberg Businessweek Polska" jest Michał Kobosko.

SYP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.