Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 29.08.2011 - 04.09.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,43%
2 Polsat 15,34%
3 TVN 14,94%
4 TVP2 10,34%
5 TVP INFO 4,93%
6 TVN24 3,63%
7 TV4 2,49%
8 TVN7 1,88%
9 PULS 1,74%
10 Polsat2 1,54%
11 Disney Channel 1,24%
12 Eurosport 1,08%
13 Disney XD 1,02%
14 Polsat News 0,92%
15 Cartoon Network 0,77%
16 MiniMini 0,75%
17 Discovery 0,74%
18 National Geographic 0,69%
19 TVP Polonia 0,68%
20 Nickelodeon 0,67%
  Inne 19,18%



 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 1.09.2011 20:27:19 4 336 12,13%
2 TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 4.09.2011 20:00:16 4 286 11,99%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 29.08.2011 20:00:59 4 046 11,32%
4 ŻYCIE NAD ROZLEWISKIEM /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 4.09.2011 20:24:30 3 907 10,93%
5 DROGA DO EURO 2012 /KRONIKA/ TVP1 4.09.2011 20:04:45 3 835 10,73%
6 PROGNOZA POGODY TVP1 1.09.2011 20:13:49 3 832 10,72%
7 WIADOMOŚCI TVP1 4.09.2011 19:30:15 3 824 10,70%
8 MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ TVN 3.09.2011 20:00:41 3 724 10,42%
9 TELEEXPRESS TVP1 4.09.2011 17:00:07 3 662 10,25%
10 MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ Polsat 4.09.2011 20:05:04 3 509 9,82%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.