Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Wrzesień 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 22.08.2011 - 28.08.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,63%
2 Polsat 13,40%
3 TVN 12,96%
4 TVP2 11,76%
5 TVP INFO 5,16%
6 TVN24 3,44%
7 TV4 2,58%
8 TVN7 2,17%
9 PULS 2,16%
10 Polsat2 1,70%
11 Disney Channel 1,31%
12 Polsat Sport 1,10%
13 Polsat News 0,97%
14 Disney XD 0,95%
15 Discovery 0,79%
16 TVP Polonia 0,76%
17 Eurosport 0,73%
18 Cartoon Network 0,70%
19 MiniMini 0,69%
20 Nickelodeon 0,68%
  Inne 20,36%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 DROGA DO EURO 2012 /KRONIKA/ TVP1 28.08.2011 20:02:51 4 070 11,39%
2 PROGNOZA POGODY TVP1 28.08.2011 20:09:06 4 046 11,32%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 25.08.2011 20:00:23 3 974 11,12%
4 WIADOMOŚCI TVP1 28.08.2011 19:30:06 3 730 10,44%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 25.08.2011 20:28:25 3 516 9,84%
6 TELEEXPRESS TVP1 28.08.2011 17:00:06 3 192 8,93%
7 PRAWO OJCA /FILM DRAM.SENS.POL./ TVP1 24.08.2011 20:28:02 3 174 8,88%
8 FAKTY TVN 25.08.2011 19:00:04 3 111 8,70%
9 U PANA BOGA ZA MIEDZĄ /FILM KOM.POL./ TVP1 27.08.2011 20:20:01 3 088 8,64%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 25.08.2011 21:25:59 3 017 8,44%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(05.09.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.