McDonald's pokazuje, co oferuje w restauracjach

Wczoraj McDonald’s Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną, obejmującą działania w Internecie i emisję spotów telewizyjnych.
Celem działań jest budowanie świadomości konsumentów na temat produktów McDonald’s - ich naturalnych składników, procesu przygotowania, jakości i wartości odżywczych. Bohaterami kampanii są młodzi ludzie, którzy starają się dowiedzieć jak najwięcej o ofercie sieci. Głównym elementem komunikacji jest witryna Dociekliwi.pl, na której znaleźć można informacje o produktach oferowanych w restauracjach McDonald's, zadać dotyczące ich pytania, umówić się na obejrzenie jednego z lokali. Uzupełnieniem są spoty reklamowe emitowane m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz w Internecie (m.in. o2.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl), a także materiały POS w restauracjach sieci. Kreacje przygotowały DDB Warszawa i Tribal DDB, za planowanie mediów odpowiada Macroscope OMD.(MDA, 25.08.2011)
