Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 01.08.2011 - 07.08.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,73%
2 TVN 13,20%
3 Polsat 13,01%
4 TVP2 11,41%
5 TVP INFO 5,71%
6 TVN24 3,93%
7 TV4 2,52%
8 PULS 1,92%
9 TVN7 1,73%
10 Polsat2 1,63%
11 Disney Channel 1,38%
12 Polsat News 1,20%
13 Disney XD 1,20%
14 Polsat Sport 0,85%
15 Cartoon Network 0,78%
16 TVP Polonia 0,75%
17 VIVA Polska 0,74%
18 Nickelodeon 0,74%
19 AXN 0,74%
20 Discovery 0,67%
  Inne 20,16%


 










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 DROGA DO EURO 2012 /KRONIKA/ TVP1 7.08.2011 20:02:13 3 907 10,93%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 5.08.2011 20:00:43 3 668 10,26%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 7.08.2011 20:08:24 3 650 10,21%
4 WIADOMOŚCI TVP1 5.08.2011 19:30:22 3 607 10,09%
5 TELEEXPRESS TVP1 7.08.2011 17:00:10 3 359 9,40%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /N/ TVP1 4.08.2011 20:26:35 3 112 8,71%
7 FAKTY TVN 7.08.2011 19:00:04 3 065 8,58%
8 KOMANDO /FILM SENS.USA/ - MEGA HIT Polsat 1.08.2011 20:06:43 2 968 8,30%
9 KABARETOWE WAKACJE Z DUCHAMI /PROG.ROZR./ TVP2 6.08.2011 20:09:51 2 884 8,07%
10 W-11 WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ - /N/ TVN 2.08.2011 20:02:57 2 835 7,93%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(25.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.