Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 15.08.2011 - 21.08.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,07%
2 Polsat 13,77%
3 TVN 12,11%
4 TVP2 12,03%
5 TVP INFO 5,27%
6 TVN24 3,28%
7 TV4 2,86%
8 TVN7 1,99%
9 PULS 1,87%
10 Polsat2 1,73%
11 Disney Channel 1,25%
12 Polsat News 1,01%
13 Disney XD 0,93%
14 Polsat Sport 0,86%
15 TVP Polonia 0,83%
16 Discovery 0,79%
17 Cartoon Network 0,72%
18 VIVA Polska 0,70%
19 AXN 0,70%
20 MiniMini 0,63%
  Inne 20,60%

 










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 PROGNOZA POGODY TVP1 15.08.2011 20:04:23 3 988 11,16%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 21.08.2011 19:54:03 3 861 10,80%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /N/ TVP1 18.08.2011 20:24:17 3 467 9,70%
4 WIADOMOŚCI TVP1 19.08.2011 19:30:06 3 466 9,70%
5 FAKTY TVN 16.08.2011 18:59:52 3 190 8,93%
6 NIANIA W NOWYM JORKU /FILM KOM.USA/ TVP1 15.08.2011 20:17:24 3 104 8,69%
7 TELEEXPRESS TVP1 15.08.2011 17:00:07 3 069 8,59%
8 W-11 WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ - /N/ TVN 17.08.2011 20:04:16 2 989 8,36%
9 KABARETOWE WAKACJE Z DUCHAMI /PROG.ROZR./ - /N/ TVP2 20.08.2011 20:09:17 2 942 8,23%
10 LIGA MISTRZÓW - ELIMINACJE /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ - WISŁA KRAKÓW - APOEL NIKOZJA Polsat 17.08.2011 20:29:29 2 883 8,06%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(25.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.