Volkswagen Bank zyskuje na Facebooku najwięcej fanów, bo daje samochód
Volkswagen Bank i BNP Paribas ze wszystkich banków zyskały najwięcej fanów na Facebooku - wynika z analizy firmy zajmującej się monitoringiem usług finansowych QuestusPoint.
Z comiesięcznej analizy przygotowywanej przez QuestusPoint wynika, że od 9 lipca do 9 sierpnia br. najwięcej fanów zyskał Volkswagen Bank (2623) oraz BNP Paribas (2348). Trzeci w kolejności był mBank, który pozyskał jedynie 663 nowych fanów. W tym czasie BNP Paribas prowadził kampanię reklamową w telewizji. Volkswagen Bank dużej kampanii ostatnio nie miał, a miesiąc temu na Facebooku mógł chwalić się liczbą jedynie 151 fanów. - Wiele agencji doradza klientom rozdawanie na Facebooku tylko niewielkich gadżetów i taka jest polityka większości firm promujących się w tym kanale. My zaś zastosowaliśmy strategię wyjątkowej nagrody, i to zadziałało - tłumaczy Edyta Barmentloo, dyrektor marketingu Volkswagen Bank. Bank zorganizował zarówno dla swoich klientów, jak i dla tych, którzy założą nowe konto, loterię. Można w niej co miesiąc wygrywać laptopy, rowery i pieniądze (co miesiąc po 100 zł dla 50 osób). Główną nagrodą jest sportowy Volkswagen Scirocco oraz dodatkowo kupony podarunkowe wartości 1000 zł. Na przełomie lipca i sierpnia br. VW Bank promował loterię na Facebooku. Wcześniej robił to jedynie poprzez sieć afiliacyjną Trade Doubler. Obecnie na Facebooku najwięcej fanów spośród banków ma mBank. Następny jest bank ING (oba po blisko 18 tys. fanów), trzeci - BNP Paribas (ponad 15 tys. miłośników marki).(KSZ, 18.08.2011)










