Katarzyna Pakosińska ponownie reklamuje usługi UPC Polska
16.08.2011, 08:51
Operator kablowy UPC Polska rozpoczął kampanię reklamową z artystką kabaretową Katarzyną Pakosińską. To druga kampania operatora z jej udziałem.
- Badania przeprowadzone wśród naszych obecnych i potencjalnych klientów pokazały, że poprzednia kampania wyróżniła się na rynku i została świetnie zapamiętana - tłumaczy Ewa Sadowska, specjalistka ds. PR w UPC Polska.Od wczoraj spot z Katarzyną Pakosińską emitują m.in. TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4, TVN 24, Discovery Channel, Canal+, AXN, Comedy Central i Planete. Oglądać go można również w aplikacji Ipla. Dodatkowo pojawiły się banery w portalu Onet.pl. We wrześniu kampania zostanie rozszerzona o radio (m.in. Antyradio Warszawa, Eska Kraków i Złote Przeboje Kraków) i inne serwisy internetowe.Kreację kampanii przygotowała agencja Draftfcb+Ad Fabrika, a media zaplanował dom mediowy Media Vest.(KOZ, 16.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
