Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojewódzki w promocji Play odpowiedzią na Nowickiego w reklamie T-Mobile

Kuba Wojewódzki, prowadzący programy w Eska Rock i TVN, został ambasadorem sieci komórkowej Play (P4).

Oficjalnie P4 o rozpoczęciu współpracy z Wojewódzkim poinformuje dziś podczas konferencji prasowej w Warszawie. Na razie wiadomo tylko, że ma być on wykorzystywany w działaniach PR. Celem rozpoczęcie współpracy z Wojewódzkim (jego wartość reklamowa wyceniana jest na 789 tys. zł według ostatniego zestawienia miesięcznika „Forbes„) jest odświeżenie wizerunku marki i wzrost jej pozycji rynkowej. Play ma 5,9 mln klientów, co daje ok. 12-proc. udział w rynku. Magdalena Borowik, analityk telekomunikacyjny z IDC, ocenia: - Wojewódzki w reklamie Play to odpowiedz na ofertę T-Mobile, w której pojawił się aktor Jan Nowicki. To już rynkowa konieczność, że wykorzystanie celebryty w reklamie jednego koncernu telekomunikacyjnego powoduje reakcję łańcuchową. Można się spodziewać, że po znaną twarz sięgną także pozostali gracze. Wojewódzki już raz występował w reklamach innego operatora telekomunikacyjnego - Polskiej Telefonii Cyfrowej. W 2005 roku wraz z Michałem Figurskim reklamowali markę Tak Tak (dziś należącą do T-Mobile). Spółka P4 (Play, Play Fresh) w ub.r. przeznaczyła na reklamę 319,7 mln zł (dane cennikowe Kantar Media) i znalazła się na czwartym miejscu pod względem wydatków reklamowych wśród operatorów telekomunikacyjnych. Więcej wydały: Polkomtel SA (operator sieci Plus) - 712,7 mln zł, PTK Centertel (Orange) - 567,2 mln zł, i Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile, wcześniej Era) - 508,6 mln zł.

(DOK, 08.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.