Wojewódzki w promocji Play odpowiedzią na Nowickiego w reklamie T-Mobile
Kuba Wojewódzki, prowadzący programy w Eska Rock i TVN, został ambasadorem sieci komórkowej Play (P4).
Oficjalnie P4 o rozpoczęciu współpracy z Wojewódzkim poinformuje dziś podczas konferencji prasowej w Warszawie. Na razie wiadomo tylko, że ma być on wykorzystywany w działaniach PR. Celem rozpoczęcie współpracy z Wojewódzkim (jego wartość reklamowa wyceniana jest na 789 tys. zł według ostatniego zestawienia miesięcznika „Forbes„) jest odświeżenie wizerunku marki i wzrost jej pozycji rynkowej. Play ma 5,9 mln klientów, co daje ok. 12-proc. udział w rynku. Magdalena Borowik, analityk telekomunikacyjny z IDC, ocenia: - Wojewódzki w reklamie Play to odpowiedz na ofertę T-Mobile, w której pojawił się aktor Jan Nowicki. To już rynkowa konieczność, że wykorzystanie celebryty w reklamie jednego koncernu telekomunikacyjnego powoduje reakcję łańcuchową. Można się spodziewać, że po znaną twarz sięgną także pozostali gracze. Wojewódzki już raz występował w reklamach innego operatora telekomunikacyjnego - Polskiej Telefonii Cyfrowej. W 2005 roku wraz z Michałem Figurskim reklamowali markę Tak Tak (dziś należącą do T-Mobile). Spółka P4 (Play, Play Fresh) w ub.r. przeznaczyła na reklamę 319,7 mln zł (dane cennikowe Kantar Media) i znalazła się na czwartym miejscu pod względem wydatków reklamowych wśród operatorów telekomunikacyjnych. Więcej wydały: Polkomtel SA (operator sieci Plus) - 712,7 mln zł, PTK Centertel (Orange) - 567,2 mln zł, i Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile, wcześniej Era) - 508,6 mln zł.(DOK, 08.08.2011)
