"Twist" z niższą ceną i gadżetami

Miesięcznik „Twist" (Wydawnictwo Bauer) obniżył cenę o 1,50 zł. Wydawca zmienił też strategię marketingową tytułu i zaczął dołączać gadżety do każdego wydania.
Bauer odświeżył szatę graficzną pisma, która ma być teraz bardziej nowoczesna, powiększono także logo tytułu. Wprowadzono również zmiany w treści: pojawiły się nowe rubryki ”Policja modowa” i „Fotostory”. Wydawnictwo ogłosiło, że od dzisiejszego numeru do każdego wydania „Twista” dodawany będzie gadżet (np. kolekcjonerskie karty, biżuteria, naklejki czy tatuaże). Bauer podkreślił, że podobna strategia zastosowana w ubiegłym roku w pismach z grupy "Bravo" spowodowała wzrost ich sprzedaży. Do tego przy utrzymaniu dotychczasowej objętości pisma (88 stron) jego cena została obniżona z 5,49 zł do 3,99 zł (razem z dodatkiem). Wydanie sierpniowe magazynu "Twist" otrzyma wsparcie promocyjne w telewizji ogólnopolskiej, tematycznych stacjach młodzieżowych, radiu, Internecie oraz tytułach wydawnictwa. Za zakup mediów odpowiada MEC. Rozpowszechnianie płatne razem tego miesięcznika w kwietniu br. wyniosło 83 190 egz. (ZKDP).(SK, 04.08.2011)
