Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 25.07.2011 - 31.07.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,61%
2 Polsat 13,36%
3 TVN 12,99%
4 TVP2 11,71%
5 TVP INFO 5,77%
6 TVN24 3,85%
7 TV4 2,25%
8 PULS 1,88%
9 TVN7 1,87%
10 Polsat2 1,59%
11 Disney Channel 1,42%
12 Polsat News 1,10%
13 Disney XD 0,92%
14 Cartoon Network 0,80%
15 AXN 0,77%
16 Nickelodeon 0,77%
17 Discovery 0,74%
18 TVP Polonia 0,73%
19 VIVA Polska 0,69%
20 Polsat Sport 0,67%
  Inne 20,51%



 










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 FESTIWAL KABARETU W KOSZALINIE TVP2 30.07.2011 21:12:59 4 282 11,98%
2 PROGNOZA POGODY TVP1 27.07.2011 20:13:11 4 234 11,85%
3 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 27.07.2011 20:00:15 4 153 11,62%
4 TELEEXPRESS TVP1 31.07.2011 17:00:11 3 821 10,69%
5 WIADOMOŚCI TVP1 31.07.2011 19:30:07 3 805 10,65%
6 JAK ROZPĘTAŁEM II WOJNĘ ŚWIATOWĄ /KOM.POL./ TVP1 25.07.2011 20:27:54 3 776 10,57%
7 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 28.07.2011 21:27:51 3 526 9,86%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 28.07.2011 20:26:16 3 471 9,71%
9 SISSI /FILM FAB.AUSTR/ TVP1 31.07.2011 21:21:35 3 308 9,25%
10 FAKTY TVN 31.07.2011 19:00:04 3 257 9,11%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(04.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.