Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Ocena pasma śniadaniowego "Halo tu Polsat"  |  Były dyrektor Eurozetu w Polskim Radiu  |  Dyrektor kreatywny w Grupie Freundschaft  |  Rostkowski, Boniek i sprawa o zniesławienie  |  Meloradio młodzieżową stacją  |  TVN Siedem z premierą  |  Polsat bez "Trudnych spraw"  |  Juror "Must be the music"  |  Oglądalność "B&B Love" w TVN  |  Nowy format wideo "Super Expressu"  |  Nowość TVN Turbo  |  Ramówka RMF FM  |  Odejście z Radia Złote Przeboje  |  BBC Player w CDA Premium  |  Zastępczyni redaktorki naczelnej Onet Lifestyle  |  Sopexa będzie promować  |  UPEMI wybrała agencję  |  Kampania Radia Kolor  |  EBU przyznała Bazylei organizację Eurowizji  |  ChatGPT przekroczył 200 mln użytkowników tygodniowo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Sierpień 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Legia Warszawa gra już na Pepsi Arenie

Legia Warszawa i PepsiCo ujawnili na czym polega ich współpraca marketingowa.

Na warszawskim stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3, odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiciele Legii Warszawa i PepsiCo przedstawili zasady trzyletniej współpracy.
W ramach zawartej umowy klub będzie posługiwał się marketingową nazwą dzierżawionego od miasta stołecznego stadionu - Pepsi Arena. Jednak nazwa administracyjna obiektu, na którym gra Legia Warszawa, nie zmieni się (Stadion Wojska Polskiego im. Marszałka Józefa Piłsudskiego). – Chcemy uszanować historię i tradycję klubu, jak i liczymy się ze zdaniem kibiców – mówiła na konferencji Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland.
Koncern otrzymał prawo do obrandowania stadionu i dystrybucji wśród kibiców przychodzących na mecze swoich produktów. Nad wejściem na stadion pojawiły się już cztery neony z nazwą Pepsi Arena. Plansze sponsorskie zamontowano wzdłuż balustrady trybuny głównej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, w klubie biznesowym i hallu obok Sali konferencyjnej dla mediów. Dodatkowo napój izotoniczny Gatorade, przeznaczony dla sportowców, będzie oficjalnym napojem piłkarzy Legii.
Współpraca z Legią jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie (dotychczas koncern prowadził taką działalność wyłącznie w Ameryce Północnej).
Zawarta z Legią umowa jest elementem globalnego projektu Pepsi Refresh. W jego ramach koncern, chce ożywiać miejsca i obszary życia bliskie lokalnym społecznościom, poprzez sport, rekreację i rozrywkę. Na Pepsi Arena będą organizowane nie tylko mecze, ale też imprezy muzyczne.
Nie ujawniono wysokości kontraktu. Według nieoficjalnych informacji wynosi on 6 mln zł za trzy lata współpracy. Pytany o tę kwotę prezes Legii Warszawa Paweł Kosmala stwierdził jedynie, że „nie trafia ona w punkt”. Nie boi on się też ewentualnego procesu z władzami Warszawy. Zdaniem urzędników umowa dzierżawy stadionu nie daje Legii prawa do sprzedaży nazwy stadionu.

 

PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu Legii Warszawa - konferencja prasowa (fot. Marcin Obara)
PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu Legii Warszawa - konferencja prasowa (fot. Marcin Obara)
Anna Tutak-Kordyl - dyrektor generalny kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Małgorzata Skonieczna - dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej PepsiCo na Europę, Paweł Kosmala - prezes Klub

(GK)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.