Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Wellman tym razem promuje jogurty

Wczoraj rozpoczęła się kampania marki Activia (Grupa Danone) z udziałem Doroty Wellman.

Prezenterka TVN występuje w reklamach Activii jako ambasadorka marki. Mówi o zaletach jogurtów i zachęca do dbania na co dzień o dobre samopoczucie. Reklamy z jej udziałem emitowane są w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach z pakietu At Media. Zdaniem przedstawicieli branży reklamy i PR wybór Wellman na ambasadorkę marki Activia jest dyskusyjny. Monika Katana, account director JWT Warszawa, komentuje: - Te dwa wizerunki nie są ze sobą spójne, bo Dorotę Wellman postrzegam jako dziennikarkę z wyższej półki, która, owszem, w reklamie pojawić się może. Ale działania powinny mieć wówczas charakter przede wszystkim informacyjny, jak było to w przypadku choćby promocji funduszy europejskich – zastrzega. Dorota Wellman razem z Marcinem Prokopem, także prezenterem TVN, od listopada ub.r. reklamowali projekt programu Rozwój Polski Wschodniej. - Zatrudnienie w reklamie Activii dziennikarki TVN to nic innego jak efekt mody: każda kampania musi mieć twarz, a marka - ambasadora – stwierdza Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. – Do Polski takie podejście zaczyna dopiero docierać, o czym świadczyć może także udział Szymona Majewskiego w reklamie PKO BP. Tyle że za granicą już kilka lat temu zaczęto od tego odchodzić – zastrzega Piotr Czarnowski. To nie pierwszy raz, kiedy Dorota Wellman pojawia się w reklamie – w ub.r. wspierała relaunch pisma ”Claudia”, a jeszcze wcześniej promowała akcję edukacyjną dla firmy Chantelle Paris. Za kreację i realizację kampanii Activia odpowiada agencja Young & Rubicam.

(DOK, 02.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.