Dorota Wellman tym razem promuje jogurty
02.08.2011, 00:00
Wczoraj rozpoczęła się kampania marki Activia (Grupa Danone) z udziałem Doroty Wellman.
Prezenterka TVN występuje w reklamach Activii jako ambasadorka marki. Mówi o zaletach jogurtów i zachęca do dbania na co dzień o dobre samopoczucie. Reklamy z jej udziałem emitowane są w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach z pakietu At Media. Zdaniem przedstawicieli branży reklamy i PR wybór Wellman na ambasadorkę marki Activia jest dyskusyjny. Monika Katana, account director JWT Warszawa, komentuje: - Te dwa wizerunki nie są ze sobą spójne, bo Dorotę Wellman postrzegam jako dziennikarkę z wyższej półki, która, owszem, w reklamie pojawić się może. Ale działania powinny mieć wówczas charakter przede wszystkim informacyjny, jak było to w przypadku choćby promocji funduszy europejskich – zastrzega. Dorota Wellman razem z Marcinem Prokopem, także prezenterem TVN, od listopada ub.r. reklamowali projekt programu Rozwój Polski Wschodniej. - Zatrudnienie w reklamie Activii dziennikarki TVN to nic innego jak efekt mody: każda kampania musi mieć twarz, a marka - ambasadora – stwierdza Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. – Do Polski takie podejście zaczyna dopiero docierać, o czym świadczyć może także udział Szymona Majewskiego w reklamie PKO BP. Tyle że za granicą już kilka lat temu zaczęto od tego odchodzić – zastrzega Piotr Czarnowski. To nie pierwszy raz, kiedy Dorota Wellman pojawia się w reklamie – w ub.r. wspierała relaunch pisma ”Claudia”, a jeszcze wcześniej promowała akcję edukacyjną dla firmy Chantelle Paris. Za kreację i realizację kampanii Activia odpowiada agencja Young & Rubicam.(DOK, 02.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter