Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 02, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Wellman tym razem promuje jogurty

Wczoraj rozpoczęła się kampania marki Activia (Grupa Danone) z udziałem Doroty Wellman.

Prezenterka TVN występuje w reklamach Activii jako ambasadorka marki. Mówi o zaletach jogurtów i zachęca do dbania na co dzień o dobre samopoczucie. Reklamy z jej udziałem emitowane są w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach z pakietu At Media. Zdaniem przedstawicieli branży reklamy i PR wybór Wellman na ambasadorkę marki Activia jest dyskusyjny. Monika Katana, account director JWT Warszawa, komentuje: - Te dwa wizerunki nie są ze sobą spójne, bo Dorotę Wellman postrzegam jako dziennikarkę z wyższej półki, która, owszem, w reklamie pojawić się może. Ale działania powinny mieć wówczas charakter przede wszystkim informacyjny, jak było to w przypadku choćby promocji funduszy europejskich – zastrzega. Dorota Wellman razem z Marcinem Prokopem, także prezenterem TVN, od listopada ub.r. reklamowali projekt programu Rozwój Polski Wschodniej. - Zatrudnienie w reklamie Activii dziennikarki TVN to nic innego jak efekt mody: każda kampania musi mieć twarz, a marka - ambasadora – stwierdza Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. – Do Polski takie podejście zaczyna dopiero docierać, o czym świadczyć może także udział Szymona Majewskiego w reklamie PKO BP. Tyle że za granicą już kilka lat temu zaczęto od tego odchodzić – zastrzega Piotr Czarnowski. To nie pierwszy raz, kiedy Dorota Wellman pojawia się w reklamie – w ub.r. wspierała relaunch pisma ”Claudia”, a jeszcze wcześniej promowała akcję edukacyjną dla firmy Chantelle Paris. Za kreację i realizację kampanii Activia odpowiada agencja Young & Rubicam.

(DOK, 02.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.