Soplica ma nową butelkę i nową wersję produktu
01.08.2011, 08:45
CEDC – producent i dystrybutor alkoholi zmienia opakowanie wódek Soplica i wprowadza na polski rynek Soplicę Spirytus Nalewkowy.
Zmianom towarzyszą działania reklamowe w miejscach sprzedaży, prasie handlowej i Internecie. Nowe butelki Soplicy są prostokątne, lekko spłaszczone, na etykiecie widoczny jest szlachecki dworek. Do grona Soplicy Wiśniowej, Malinowej, Orzech Laskowy i Soplicy Staropolskiej dołączyła Soplica Spirytus Nalewkowy - 60-proc. alkohol do sporządzenia domowych nalewek. Specjalnie na potrzeby promocji nowego produktu stworzono na Facebooku profil Antka Soplicy, który podpowiada, jak samemu zrobić nalewkę. Kampania promująca produkt i zmiany wizerunkowe marki prowadzona jest pod hasłem "Soplica. Wódki takie jak kiedyś", które ma podkreślać tradycyjny charakter brandu i polski rodowód. Nowy design butelek Soplicy we współpracy z CEDC zaprojektowała agencja Claessens International. Kreację do kampanii przygotowała agencja UP, planowaniem mediów zajął się dział marketingu CEDC, za działania PR odpowiedzialna jest agencja ATW Communications.(SYP, 01.08.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
