Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Soplica ma nową butelkę i nową wersję produktu

CEDC – producent i dystrybutor alkoholi zmienia opakowanie wódek Soplica i wprowadza na polski rynek Soplicę Spirytus Nalewkowy.

Zmianom towarzyszą działania reklamowe w miejscach sprzedaży, prasie handlowej i Internecie. Nowe butelki Soplicy są prostokątne, lekko spłaszczone, na etykiecie widoczny jest szlachecki dworek. Do grona Soplicy Wiśniowej, Malinowej, Orzech Laskowy i Soplicy Staropolskiej dołączyła Soplica Spirytus Nalewkowy - 60-proc. alkohol do sporządzenia domowych nalewek. Specjalnie na potrzeby promocji nowego produktu stworzono na Facebooku profil Antka Soplicy, który podpowiada, jak samemu zrobić nalewkę. Kampania promująca produkt i zmiany wizerunkowe marki prowadzona jest pod hasłem "Soplica. Wódki takie jak kiedyś", które ma podkreślać tradycyjny charakter brandu i polski rodowód. Nowy design butelek Soplicy we współpracy z CEDC zaprojektowała agencja Claessens International. Kreację do kampanii przygotowała agencja UP, planowaniem mediów zajął się dział marketingu CEDC, za działania PR odpowiedzialna jest agencja ATW Communications.

(SYP, 01.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.