Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konstanty Przybora wyreżyserował spot dla Alior Banku

Ruszyła kampania Alior Banku pod hasłem "Płać rachunki bez opłat". Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana działaniami marketingowymi prowadzonymi w prasie.

Kampania promuje nową usługę banku, umożliwiającą bezprowizyjne opłacanie wszystkich rachunków w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. W spocie reklamowym zmiany, które wprowadza bank, obwieszczają bijące dzwony. Akcja filmu rozgrywa się m.in. na zamojskim Rynku oraz w zamojskim oddziale Alior Banku. W reklamie po raz pierwszy wystąpili pracownicy Alior Banku, m.in. Monika Skowron, dyrektor oddziału Alior Banku w Zamościu. Reżyserem spotu jest Konstanty Przybora, za zdjęcia odpowiada Paweł Edelman, autor zdjęć m.in. do filmów "Pan Tadeusz", "Katyń", "Pianista". Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Kampania telewizyjna potrwa do września br. Reklama będzie emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN 7 i TV 4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (TVN 24, Polsat 2, Puls, Superstacja, Discovery, Animal Planet, Polsat News, AXN, AXN Crime, Tele 5, 13th Street, TVS, Kino Polska, Zone Reality, Fox Life, Universal Channel, Ale Kino, Zone Europa, Zone Romantica, Movies 24, Planete, TCM, Canal+ Sport, TV Polonia, TVP Seriale). W sierpniu planowane są emisje reklam w prasie ogólnopolskiej oraz lokalnej, a także masowy mailing bezadresowy. Oddziały otrzymały dedykowane materiały POS, a ich witryny zostały oznakowane naklejkami promocyjnymi. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.

(MDA, 26.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.