Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 11.07.2011 - 17.07.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,98%
2 Polsat 13,88%
3 TVN 13,15%
4 TVP2 12,23%
5 TVP INFO 5,21%
6 TVN24 3,79%
7 TV4 2,37%
8 PULS 1,89%
9 TVN7 1,61%
10 Polsat2 1,50%
11 Disney Channel 1,35%
12 TVP Polonia 1,02%
13 Disney XD 0,95%
14 Polsat News 0,93%
15 AXN 0,87%
16 Eurosport 0,81%
17 Cartoon Network 0,73%
18 Discovery 0,72%
19 Nickelodeon 0,68%
20 MiniMini 0,66%
  Inne 20,67%












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 11.07.2011 20:01:30 3 881 10,86%
2 JAK ROZPĘTAŁEM II WOJNĘ ŚWIATOWĄ /KOM.POL./ TVP1 11.07.2011 20:25:37 3 755 10,50%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 11.07.2011 20:11:51 3 711 10,38%
4 WIADOMOŚCI TVP1 11.07.2011 19:30:06 3 565 9,97%
5 FAKTY - /P/ TVN 14.07.2011 19:00:05 3 266 9,14%
6 TOUR DE POLOGNE /KRONIKA/ TVP1 17.07.2011 20:02:23 3 229 9,04%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ - /N/ TVP1 14.07.2011 20:27:17 3 216 9,00%
8 FAKTY TVN 11.07.2011 19:00:04 2 991 8,37%
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 14.07.2011 21:27:49 2 943 8,23%
10 W-11 WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ - /N/ TVN 11.07.2011 20:04:32 2 915 8,15%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(21.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.