Viacom Blink! rusza bez kampanii reklamowej i z ograniczoną dystrybucją

Dziś rozpoczyna nadawanie rozrywkowy kanał dla kobiet Viacom Blink!. Dostępność w sieciach kablowych początkowo będzie niewielka, ale przez miesiąc sygnał stacji ma być niekodowany na satelicie.
Viacom International Media Networks, którego częścią jest MTV Networks Polska, tworzy Viacom Blink! wspólnie z producentem telewizyjnym Endemol. Polska jest pierwszym rynkiem, na który trafia kanał. 40 proc. jego ramówki wypełnią seriale i filmy fabularne, 30 proc. – programy lifestylowe, 20 proc. – rozrywkowe i reality, a 10 proc. – pasma dokumentalne. Spośród sieci kablowych w dniu startu Viacom Blink! oferować będzie tylko Multimedia Polska, która obsługuje 155 tys. klientów telewizji cyfrowej (dane PIKE na koniec marca br.). – Obecnie jesteśmy jedynym operatorem kablowym z Viacom Blink! w ofercie – potwierdza Zuzanna Wolska, specjalista ds. kontaktów z mediami w Multimedia Polska. Vectra i Inea w najbliższym czasie nie włączą kanału. Z kolei Ewa Sadowska, specjalista ds. PR w UPC Polska, informuje, że operator nie wyklucza dołączenia Viacom Blink! - w przyszłości. Wśród platform satelitarnych niebawem Viacom Blink! udostępni platforma N (ITI Neovision), ale nie podaje dokładnej daty. Na razie kanał nie trafi do pakietów Cyfrowego Polsatu. – Otrzymaliśmy ofertę od nadawcy, na pewno przyjrzymy się nowej stacji i jej propozycjom, ale decyzje dotyczące współpracy i włączenia kanału nie zostały podjęte – informuje Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu. Michał Stryjecki z biura prasowego Canal+ Cyfrowego (operator Cyfry+) informuje, że firma nie prowadzi rozmów w sprawie dołączenia do oferty Viacom Blink!. Do 19 sierpnia br. Viacom Blink! będzie niekodowany w przekazie satelitarnym, więc widzowie posiadający anteny satelitarne będą mogli go oglądać. – Udostępnienie niekodowanego sygnału Viacom Blink! na okres miesiąca jest zabiegiem czysto promocyjnym, umożliwiającym zapoznanie się z oferta kanału szerokiej grupie odbiorców – wyjaśnia Karina Łudź, specjalista ds. PR w MTV Networks Polska, pytana, czy ten ruch ma związek z niewielkim zasięgiem u operatorów płatnej telewizji. – Finalizujemy umowy z kolejnymi operatorami, a o szczegółach będziemy informować na bieżąco – zaznacza. Dopiero w sierpniu rozpocznie się kampania Viacom Blink!, która ma promować kanał z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Facebook. - W planach mamy kolejne - zapowiada Karina Łudź. Czas reklamowy w Viacom Blink! sprzedaje broker Atmedia, obsługujący także pozostałe kanały z portfolio MTV Networks Polska.(KOZ, 20.07.2011)
