"Hity na czasie" po zmianie anteny zyskały widzów

Transmitowany z Inowrocławia niedzielny koncert "Hity na czasie" przyciągnął do TVP 1 średnio 2,1 mln widzów – o 200 tys. więcej, niż impreza zgromadziła w ub.r. w TVP 2.
Organizowane przez Radio Eska i TVP wakacyjne koncerty transmitowała dotychczas Dwójka. W tym roku imprezę przejęła Jedynka. Pokazany w niedzielę 17 lipca w godz. 21.20-22.45 koncert dał TVP 1 średnio 17,1 proc. udziału w rynku – to więcej, niż wyniósł udział TVP 2 przy "Hitach na czasie" 1 sierpnia ub.r. (16,7 proc.). Jedynka miała w czasie tegorocznej imprezy więcej widzów niż konkurencyjne stacje: Polsat oglądało wtedy 1,9 mln osób, TVN – 1,8 mln, a TVP 2 – 1,5 mln. Odwrotnie wyglądała jednak sytuacja w grupie komercyjnej. "Hity na czasie" oglądało średnio 830 tys. widzów mających 16-49 lat. Więcej widzów w tej grupie zgromadziły inne stacje: TVN miał ich 990 tys., Polsat – 930 tys., a Dwójka – 870 tys. Dane Nielsen Audience Measurement.(RUT, 19.07.2011)
