Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 19, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Polsacie reklama przy Megahicie staniała, przy "Wydarzeniach" zdrożała

W sierpniowym cenniku Polsatu najdroższe są reklamy przy poniedziałkowym paśmie filmowym Megahit. Kosztują jednak mniej niż przed rokiem.

Za 30-sekundową reklamę przy Megahicie trzeba zapłacić do 34 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). To 8 proc. mniej niż w sierpniu ub.r. Droższe niż w ub.r. są zaś spoty przed głównym wydaniem programu informacyjnego "Wydarzenia": maksymalna cena to 16,1 tys. zł – czyli 23 proc. więcej, niż w sierpniu ub.r.

(RUT, 19.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.