Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Komentarze po odejściu Jana Wróbla z Tok FM  |  Instytut Książki uruchamia program  |  Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przeznaczony do sprzedaży Kredyt Bank kontynuuje kampanię z Mannem i Materną

Pomimo zapowiedzi sprzedaży Kredyt Bank nie zamierza rezygnować z kampanii z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną.

- Decyzja właściciela Kredyt Banku, grupy KBC, o jego sprzedaży nie zmienia naszych planów reklamowych - deklaruje Monika Nowakowska, rzeczniczka Kredyt Banku SA. - Trudno wróżyć, co się wydarzy po sprzedaży, ale zgodę na tę transakcję musi wyrazić jeszcze Komisja Europejska, a na takie decyzje, jak wynika z doświadczenia, czeka się zwykle 8-12 miesięcy - dodaje. Dlatego prace nad kolejnymi odsłonami kampanii "Finanse z zasadami" są kontynuowane. Umowa z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną opiewa na dwa lata. Przedstawiciele Kredyt Banku zarzekają się, że rozpoczęcie w ostatnich tygodniach dużej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej nie wynikało z chęci podniesienia wartości jego marki przed sprzedażą banku. - Związek jest oczywisty: chodziło o napompowanie wartości banku - jest jednak przekonany Tomasz Jaroszek, analityk Bankier.pl. - Tą realną wartością jest liczba klientów, która wzrosła o 23 tysięcy. Nie chce mi się wierzyć, że bank zdecydowałby się na zatrudnienie tego typu celebrytów i wchodziłby w wojnę na gwiazdy z PKO BP, gdyby nie wiedział o planach sprzedażowych - dodaje Jaroszek. Z kolei zdaniem Marcina Gieracza, dyrektora strategicznego Rubikom Strategy Consultants, marketingowcy Kredyt Banku nie musieli wiedzieć o zamiarze sprzedaży banku. - Jeśli jednak okaże się, że Kredyt Bank z hasłem "Finanse z zasadami" zostanie sprzedany komuś, kto drastycznie zmieni jego ofertę, to może mieć problemy wizerunkowe - twierdzi Gieracz. Bank deklaruje, że nie będzie zmieniał obsługujących go firm (są to dom mediowy Starcom i agencja reklamowa Just).

(KSZ, 18.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.