Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU wybierze dwie agencje kreatywne do zmiany wizerunku

PZU chce zatrudnić dwie agencje reklamowe, które zajmą się kompleksową zmianą wizerunku ubezpieczyciela. Mają m.in. odświeżyć logo firmy i przedstawić pomysł na poprawę wizerunku.

Firma zaprosiła do udziału w przetargu osiem agencji. Nie ujawnia ich nazw. - Poszukujemy dwóch agencji. Jedna będzie się zajmować tworzeniem strategii dla całej firmy, a druga - wspierać ją przede wszystkim projektami kreatywnymi. Wybór dwóch agencji ma nam pozwolić na konfrontowanie pomysłów pomiędzy agencjami - tłumaczy Maciej Buczkowski z biura prasowego PZU. PZU na przyszły rok planuje duże zmiany w zakresie wizerunku firmy i komunikacji marketingowej. Zamierza m.in. odświeżyć logo i wizerunek. - W placówkach wciąż mamy identyfikację wizualną pochodzącą sprzed 1989 roku. Chcemy, by PZU zyskało wizerunek nowoczesnego ubezpieczyciela, który nadąża za konkurencją - wyjaśnia Buczkowski. Postępowanie przetargowe, które ma zostać zakończone w październiku br., składa się z trzech etapów. Przebieg przetargu i model współpracy z agencjami firma konsultowała ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

(KSZ, 13.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.