PZU wybierze dwie agencje kreatywne do zmiany wizerunku
PZU chce zatrudnić dwie agencje reklamowe, które zajmą się kompleksową zmianą wizerunku ubezpieczyciela. Mają m.in. odświeżyć logo firmy i przedstawić pomysł na poprawę wizerunku.
Firma zaprosiła do udziału w przetargu osiem agencji. Nie ujawnia ich nazw. - Poszukujemy dwóch agencji. Jedna będzie się zajmować tworzeniem strategii dla całej firmy, a druga - wspierać ją przede wszystkim projektami kreatywnymi. Wybór dwóch agencji ma nam pozwolić na konfrontowanie pomysłów pomiędzy agencjami - tłumaczy Maciej Buczkowski z biura prasowego PZU. PZU na przyszły rok planuje duże zmiany w zakresie wizerunku firmy i komunikacji marketingowej. Zamierza m.in. odświeżyć logo i wizerunek. - W placówkach wciąż mamy identyfikację wizualną pochodzącą sprzed 1989 roku. Chcemy, by PZU zyskało wizerunek nowoczesnego ubezpieczyciela, który nadąża za konkurencją - wyjaśnia Buczkowski. Postępowanie przetargowe, które ma zostać zakończone w październiku br., składa się z trzech etapów. Przebieg przetargu i model współpracy z agencjami firma konsultowała ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.(KSZ, 13.07.2011)
