Marka Lay's promuje nowy smak
Rozpoczęła się kampania chipsów Lay's (Frito Lay Poland sp. z o.o.). Działania opierają się na wypromowaniu nowego smaku - Kabanostrrre, który konsumenci wybrali w konkursie "Wymyśl nowy smak".
Konkurs "Wymyśl nowy smak" rozpoczął się latem 2010 roku. Twarzą kampanii promującej tę akcję był aktor Paweł Wilczak. Konsumenci przez prawie trzy miesiące przysyłali propozycje nowych smaków chipsów. Wybrano cztery smaki: Htipiti, Kabanostrrre, Krewetki po tajsku i Niezłe ziółko. Przygotował je Pascal Brodnicki. Później konsumenci głosowali na swój ulubiony smak spośród tych czterech wybranych. Oddali w sumie ponad 1 mln głosów. Zwycięskim smakiem okazał się Kabanostrrre. Lay’s Kabanostrrre w nowym opakowaniu z wizerunkiem Pawła Wilczaka są na rynku od początku lipca. Wczoraj rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie nowego smaku na rynek. 30-sekundowy spot z udziałem Pawła Wilczaka emitowany będzie w TVN, TVN 7, Polsacie, Polsat 2, Polsat News, Polsat Cafe, TV 4, Discovery, kanałach tematycznych z pakietu reklamowego AtMedia, 4FunTV i RebelTV. Ponadto kampania będzie realizowana w Internecie, w serwisach Lays.pl i Facebook. Kampania potrwa do 17 sierpnia. Jak w poprzednich etapach komunikujących konkurs, za kreację odpowiada agencja BBDO, za zakup mediów Media Direction OMD, a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.(MDA, 08.07.2011)
