Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 27.06.2011 - 04.07.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,05%
2 Polsat 14,65%
3 TVN 13,56%
4 TVP2 12,95%
5 TVP INFO 4,67%
6 TVN24 3,34%
7 TV4 2,47%
8 PULS 1,86%
9 TVN7 1,55%
10 Polsat2 1,43%
11 Disney Channel 1,29%
12 Disney XD 1,10%
13 Cartoon Network 0,92%
14 Polsat News 0,87%
15 AXN 0,86%
16 Polsat Sport 0,80%
17 Discovery 0,77%
18 TVP Polonia 0,73%
19 VIVA Polska 0,72%
20 MiniMini 0,61%
  Inne 19,80%


 









Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 3.07.2011 19:54:33 4 395 12,30%
2 PROGNOZA POGODY TVP1 3.07.2011 20:07:07 4 281 11,98%
3 KABARETOWY KLUB DWÓJKI NA WAKACJACH /PROG.ROZR.POL./ TVP2 2.07.2011 21:12:23 4 103 11,48%
4 TELEEXPRESS TVP1 3.07.2011 17:00:06 3 863 10,81%
5 WIADOMOŚCI TVP1 3.07.2011 19:30:06 3 743 10,47%
6 FAKTY TVN 3.07.2011 18:59:59 3 699 10,35%
7 FAMILIADA /TELETURNIEJ/ TVP2 3.07.2011 14:04:58 3 610 10,10%
8 SZKLANA PUŁAPKA 3 /FILM FAB.USA/ Polsat 28.06.2011 20:10:00 3 333 9,33%
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 30.06.2011 21:26:24 3 182 8,90%
10 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 30.06.2011 20:26:47 3 172 8,88%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(08.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.