Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Lipiec 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 20.06.2011 - 26.06.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 15,34%
2 Polsat 14,57%
3 TVN 14,01%
4 TVP2 13,25%
5 TVP INFO 4,67%
6 TVN24 2,81%
7 TV4 2,60%
8 TVN7 2,00%
9 PULS 1,88%
10 Polsat2 1,48%
11 Disney XD 1,07%
12 Disney Channel 1,00%
13 Polsat News 0,87%
14 TVPolonia 0,85%
15 Cartoon Network 0,80%
16 AXN 0,76%
17 Polsat Sport 0,73%
18 Discovery 0,71%
19 VIVA Polska 0,67%
20 MiniMini 0,60%
  Inne 19,33%



 










Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 PROGNOZA POGODY TVP1 23.06.2011 20:09:33 3 812 10,67%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 23.06.2011 20:00:40 3 777 10,57%
3 TELEEXPRESS TVP1 26.06.2011 17:00:07 3 643 10,19%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 23.06.2011 20:23:15 3 597 10,06%
5 WIADOMOŚCI TVP1 20.06.2011 19:30:09 3 454 9,66%
6 U PANA BOGA ZA PIECEM /FILM KOM.POL./ TVP1 23.06.2011 21:20:11 3 398 9,51%
7 FAKTY TVN 20.06.2011 19:00:04 3 251 9,10%
8 WŁOSKA ROBOTA /FILM FAB.USA FR.ANG./ Polsat 20.06.2011 20:08:17 3 143 8,79%
9 W-11 WYDZIAŁ ŚLEDCZY /SER.KRYM.POL/ TVN 20.06.2011 20:03:21 3 136 8,77%
10 KOMEDIA MAŁŻEŃSKA /KOM./ TVN 26.06.2011 19:58:39 2 997 8,39%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(01.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.