Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekstraklasa w nowym sezonie wystartuje z nowym logo

Ekstraklasa SA ma nowe logo i kolorystykę. Nowa identyfikacja wizualna najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce powstała po analizie ponad 160 logotypów różnych lig, związków krajowych oraz klubów piłkarskich.

Nowe znaki zaczną obowiązywać od początku sezonu piłkarskiego 2011/2012. W logo pojawia się piłka w kolorze zieleni. Stworzono różne wersje znaku - osobne dla rozgrywek ekstraklasy, Młodej Ekstraklasy, Superpucharu oraz Fundacji Ekstraklasy. Jest również logo z tytularnym sponsorem ekstraklasy, którego jeszcze nie ogłoszono (toczą się rozmowy z przedstawicielami marki telekomunikacyjnej T-Mobile). – Projekt pozwala na dopuszczenie koloru każdego sponsora – wyjaśnił podczas prezentacji Wojciech Dobrzyński, doradca zarządu Ekstraklasy. Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały ponad rok. Nowy znak stworzyły: agencja reklamowa Zero 2 i agencja marketingu sportowego Kiwi Sport. Wraz ze startem nowego sezonu ekstraklasy całkowicie przebudowana zostanie też oficjalna strona internetowa Ekstraklasa.org. Pojawią się na niej m.in. informacje z oficjalnymi statystykami rozgrywek, przewodnik po ligowych stadionach oraz listy zawodników uprawnionych do rozgrywek. Projekt realizuje partner technologiczny Ekstraklasy SA – firma Hive Sports & Media.

(RYD, 30.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.