Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Publikacje Jacka Żakowskiego w tygodniku "Polityka"  |  Jeden z największych reklamodawców zmienia front  |  Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 29, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pospieszalski ma szansę na program w TVP Info

TVP Info prowadzi z Janem Pospieszalskim rozmowy w sprawie włączenia jego programu do ramówki stacji.

Do lutego br. Pospieszalski swój program "Warto rozmawiać" prowadził w TVP 1. Odkąd audycja spadła z ramówki, telewizja publiczna kilkakrotnie deklarowała zamiar jej przywrócenia. Teraz pojawiła się możliwość umieszczenia programu w TVP Info. – Są na ten temat rozmowy – przyznaje Jan Pospieszalski. Dodaje jednak, że na razie telewizja proponuje warunki nie do zaakceptowania (chodzi m.in. budżet i miejsce w ramówce). Jan Szul, p.o. dyrektor TVP Info, nie chce się na ten temat wypowiadać. W ciągu obecności programu Pospieszalskiego w Jedynce (grudzień 2009-luty 2011) miał on średnio 770 tys. widzów. Więcej osób – 1,1 mln – oglądało go wcześniej w Dwójce (kwiecień 2004-listopad 2009; dane Nielsen Audience Measurement).

(RUT, 29.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.