Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 22, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 13.06.2011 - 19.06.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVN 15,99%
2 TVP2 15,09%
3 Polsat 14,67%
4 TVP1 14,07%
5 TVP INFO 4,65%
6 TVN24 3,05%
7 TV4 2,60%
8 PULS 1,77%
9 TVN7 1,58%
10 Polsat2 1,29%
11 Disney Channel 1,04%
12 Polsat News 0,90%
13 Disney XD 0,90%
14 Cartoon Network 0,77%
15 Nickelodeon 0,74%
16 TVPolonia 0,72%
17 AXN 0,69%
18 VIVA Polska 0,66%
19 Discovery 0,65%
20 Polsat Sport 0,62%
  Inne 17,55%



 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 13.06.2011 20:47:21 6 883 19,26%
2 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 13.06.2011 20:13:59 3 998 11,19%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.06.2011 20:12:46 3 906 10,93%
4 PROGNOZA POGODY TVP1 19.06.2011 20:07:18 3 804 10,64%
5 GALA ŚLĄSKIEJ PIOSENKI TVP2 18.06.2011 21:31:06 3 746 10,48%
6 GALIMATIAS CZYLI KOGEL MOGEL II /KOM.POL./ TVN 19.06.2011 20:03:15 3 730 10,44%
7 TELEEXPRESS TVP1 19.06.2011 17:00:07 3 604 10,08%
8 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 13.06.2011 21:42:58 3 585 10,03%
9 KABARET RAK I PRZYJACIELE /PROG.ROZR.POL./ TVP2 18.06.2011 20:08:19 3 582 10,02%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 19.06.2011 19:54:28 3 546 9,92%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(22.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.