Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: IMPREZY

Dodano: Czerwiec 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruch zmienia logo i inwestuje w nowe kioski

Ruch SA zaprezentował dziś nową strategię marketingową do roku 2016. W sumie na zmiany zamierza przeznaczyć 165 mln zł.

- Wprowadzamy nową strategię dla spółki, bo musimy doprowadzić ją przede wszystkim do rentowności - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu Ruch SA. Spółka stawia przede wszystkim na rozwój sprzedaży produktów wysokomarżowych z branży FMCG, m.in. artykuły chemiczne, napoje i słodycze. Od dziś na ulicach miast będą pojawiać się nowe punkty sprzedaży, w których sprzedawana ma być kawa z ekspresu oraz kanapki (z lodówek). Prasa ma być lepiej eksponowana (będzie ją można wziąć do ręki), ale miejsca na nią będzie mniej. – Wszyscy, także wydawcy, zdają sobie dobrze sprawę z tego, że liczba czytelników prasy ciągle spada – mówi Maciej Karolak, dyrektor marketingu Ruch SA.
Spółka wdroży też w nowych kioskach jednolity system informatyczny, dzięki czemu będzie mogła prowadzić spójną politykę cenową. Zamierza też scentralizować działalność, by prowadzić jednolitą politykę marketingową – w tym celu zlikwidowała 14 regionalnych dyrekcji.
Spółka zmieniła także logo. Nowe, które będzie sukcesywnie wymieniane w punktach sprzedaży, zaprojektowała grupa artystów plastyków z Krakowa.

 

Prezentacja nowego formatu kiosku oraz loga podczas konferencji firmy Ruch SA. Wojciech Heydel - prezes spółki.
(fot. Marcin Obara)
Prezentacja nowego formatu kiosku oraz loga podczas konferencji firmy Ruch SA. Igor Chalupec - przewodniczący rady nadzorczej Ruch SA.
(fot. Marcin Obara)
Prezentacja nowego formatu kiosku oraz loga podczas konferencji firmy Ruch SA. (fot. Marcin Obara)

(21.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.