Ruch zmienia logo i inwestuje w nowe kioski
Ruch SA zaprezentował dziś nową strategię marketingową do roku 2016. W sumie na zmiany zamierza przeznaczyć 165 mln zł.
- Wprowadzamy nową strategię dla spółki, bo musimy doprowadzić ją przede wszystkim do rentowności - mówi Wojciech Heydel, prezes zarządu Ruch SA. Spółka stawia przede wszystkim na rozwój sprzedaży produktów wysokomarżowych z branży FMCG, m.in. artykuły chemiczne, napoje i słodycze. Od dziś na ulicach miast będą pojawiać się nowe punkty sprzedaży, w których sprzedawana ma być kawa z ekspresu oraz kanapki (z lodówek). Prasa ma być lepiej eksponowana (będzie ją można wziąć do ręki), ale miejsca na nią będzie mniej. – Wszyscy, także wydawcy, zdają sobie dobrze sprawę z tego, że liczba czytelników prasy ciągle spada – mówi Maciej Karolak, dyrektor marketingu Ruch SA.
Spółka wdroży też w nowych kioskach jednolity system informatyczny, dzięki czemu będzie mogła prowadzić spójną politykę cenową. Zamierza też scentralizować działalność, by prowadzić jednolitą politykę marketingową – w tym celu zlikwidowała 14 regionalnych dyrekcji.
Spółka zmieniła także logo. Nowe, które będzie sukcesywnie wymieniane w punktach sprzedaży, zaprojektowała grupa artystów plastyków z Krakowa.
(21.06.2011)