Przedstawiciele "National Geographic" i G+J obradują dziś w Warszawie
Przedstawiciele National Geographic Society ze Stanów Zjednoczonych i G+J International będą dziś w Warszawie rozmawiać na temat strategii wydawniczych i rozwoju marki "National Geographic".
Tego typu spotkania odbywają się cyklicznie od kilku lat. Poprzednie odbyło się dwa lata temu w Amsterdamie, a wcześniejsze cztery lata temu w Paryżu. Celem takich spotkań jest omówienie strategii biznesowej, a także opracowanie nowych propozycji dla lojalnych odbiorców pisma na całym świecie. W warszawskim spotkaniu wezmą udział przedstawiciel G+J International na czele z prezydentem Torstenem Jörnem Kleinem. NGS reprezentować będą Terry Adamson, wiceprezydent NGS i Declan Moore, prezydent Wydawnictwa NG i wiceprezydent NGS. Zjazd ma charakter zamknięty. G+J Polska informuje, że Warszawę na miejsce spotkania wybrano ze względu na rozwój marki "National Geographic" w Polsce i wysoki poziom sprzedaży magazynu (pod tym względem polska edycja zajmuje 10. miejsce wśród 37 edycji tytułu na świecie). Rozpowszechnianie płatne razem "National Geographic Polska" w lutym br. wyniosło 51,4 tys. egz. (dane ZKDP).(SK, 16.06.2011)
