Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Wyniki Gemiusa  |  Wyniki Viaplay  |  Wynagrodzenie w Polskim Radiu  |  Operator MUX 4  |  Mediapanel portali kanałów informacyjnych  |  More Bananas wspiera  |  Papaya Films  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”M jak miłość” mimo mniejszej widowni nadal liderem pasma

W sezonie 2010/2011 serial ”M jak miłość” gromadził w TVP 2 średnio 7,4 mln widzów i utrzymał pozycję lidera pasma.

Premierowe odcinki serialu ukazywały się od 13 września ub.r. do 13 czerwca br., o 20.45 (w jesiennej ramówce w poniedziałki, wtorki i środy, a w wiosennej w poniedziałki i wtorki). Średnio w czasie emisji ”M jak miłość” Dwójka miała 45,3 proc. udziału w rynku (40,8 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). W obu grupach stacja była w tym paśmie liderem: Polsat miał średnio 12,2 proc. udziału w rynku (15,9 proc. w grupie komercyjnej), TVN – 11,8 proc. (11 proc.), a Jedynka – 11,6 proc. (11,4 proc.). Reklamy przy serialu ”M jak miłość” są zazwyczaj najdroższymi pozycjami w cenniku Telewizji Polskiej (w marcu wyżej wyceniono wracający po długiej przerwie serial ”Ranczo”). Ze sprzedaży tych spotów w sezonie 2010/2011 Dwójka uzyskała 155,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). W poprzednim sezonie (od września 2009 roku do czerwca 2010 roku) serial ”M jak miłość”, nadawany w poniedziałki i wtorki, miał średnio 8,3 mln widzów i dał Dwójce 50,4 proc. udziału w rynku (46,7 proc. w grupie komercyjnej). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 15.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.