"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,5 mln widzów programu ”Szymon Majewski Show” w TVN

Programu rozrywkowy "Szymon Majewski Show" wiosną br. przyciągał do TVN średnio 2,5 mln widzów – tyle samo, co wiosną ub.r.

Program był nadawany od 7 marca do 13 czerwca br. w poniedziałki o 21.30. Dał stacji średnio 18,6 proc. udziału w rynku (trochę więcej niż wiosną ub.r. – 18,3 proc.). Liderem pasma była Dwójka – 22,6 proc. udziału (m.in. serial ”M jak miłość', ”Kulisy serialu »M jak miłość«”, program ”Tomasz Lis na żywo”). TVN wyprzedził jednak pozostałych konkurentów: Polsat (18,4 proc. udziału, pasma filmowe) i Jedynkę (9,7 proc., m.in. pasmo filmowe, Teatr Telewizji). Także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) ”Szymon Majewski Show” – z wynikiem 20,1 proc. (w ub.r. 19 proc.) był drugi, z tym, że tu największy udział przypadł Polsatowi (23,8 proc.), a dalej znalazły się: Dwójka (16,8 proc.) i Jedynka (8,3 proc.). Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie "Szymon Majewski Show" TVN uzyskał 17,7 mln zł, czyli o 500 tys. zł więcej, niż rok temu (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 15.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.