Średnio 3,1 mln osób oglądało opolski festiwal w TVP 1
14.06.2011, 08:13
Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu oglądało w TVP 1 średnio 3,1 mln widzów. W piątek impreza przyciągnęła 2,7 mln widzów, w sobotę – 3,5 mln.
Największą widownię – 4,9 mln osób – zgromadziła druga część koncertu ”Co ty na to? Z radiem lato!” z okazji 40-lecia ”Lata z radiem”, w sobotę 11 czerwca. Średnio w czasie festiwalu Jedynka miała 34,2 proc. udziału w rynku, wyprzedzając konkurencyjne telewizje: Dwójkę (15,1 proc.), TVN i Polsat (po 10,2 proc.). Także w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) Jedynka była najchętniej wybieraną stacją – 30,7 proc. udziału, wobec 13,8 proc. Dwójki, 13 proc. Polsatu i 11,5 proc. TVN. Widownia festiwalu była o 300 tys. większa niż rok temu (ale wtedy zorganizowano go we wrześniu). Natomiast ze sprzedaży reklam przy imprezie TVP uzyskała w tym roku 6,5 mln zł (bez rabatów) – o 4 mln zł mniej niż rok temu. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 14.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










