Wydawca miesięcznika "Teraz Rock" chce wejść na rynek New Connect
10.06.2011, 08:41
Ad Music, spółka wydająca miesięcznik ”Teraz Rock”, zamierza w sierpniu br. zadebiutować na rynku New Connect.
– Chcemy być pierwszym wydawnictwem prasowym notowanym na tym rynku. Zamierzamy tą drogą pozyskać środki na nowe inwestycje – mówi Leszek Jastrzębski, prezes i główny udziałowiec Ad Music. Dodaje, że takie środki pozwolą sfinalizować przejęcie miesięcznika o grach na konsole ”PSX Extreme” (Ad Music od kwietnia br. jest jego wydawcą). Spółka swoje potrzeby inwestycyjne oszacowała na 1,6 mln zł. Na przyszły tydzień zaplanowano rozpoczęcie oferty prywatnej akcji, która ma poprzedzić debiut spółki na rynku New Connect. Ad Music jest też wydawcą kwartalnika poświęconego legendom muzyki rockowej ”Teraz Rock Kolekcja” oraz właścicielem sklepu internetowego Rockshop.pl (można w nim kupić numery archiwalne pism tego wydawcy, a także gadżety i płyty). Leszek Jastrzębski, właściciel Ad Music, jest też posłem Platformy Obywatelskiej.(SK, 10.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
