Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca miesięcznika "Teraz Rock" chce wejść na rynek New Connect

Ad Music, spółka wydająca miesięcznik ”Teraz Rock”, zamierza w sierpniu br. zadebiutować na rynku New Connect.

– Chcemy być pierwszym wydawnictwem prasowym notowanym na tym rynku. Zamierzamy tą drogą pozyskać środki na nowe inwestycje – mówi Leszek Jastrzębski, prezes i główny udziałowiec Ad Music. Dodaje, że takie środki pozwolą sfinalizować przejęcie miesięcznika o grach na konsole ”PSX Extreme” (Ad Music od kwietnia br. jest jego wydawcą). Spółka swoje potrzeby inwestycyjne oszacowała na 1,6 mln zł. Na przyszły tydzień zaplanowano rozpoczęcie oferty prywatnej akcji, która ma poprzedzić debiut spółki na rynku New Connect. Ad Music jest też wydawcą kwartalnika poświęconego legendom muzyki rockowej ”Teraz Rock Kolekcja” oraz właścicielem sklepu internetowego Rockshop.pl (można w nim kupić numery archiwalne pism tego wydawcy, a także gadżety i płyty). Leszek Jastrzębski, właściciel Ad Music, jest też posłem Platformy Obywatelskiej.

(SK, 10.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.