Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 09, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 30.05.2011 - 05.06.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 16,94%
2 TVN 16,03%
3 Polsat 15,96%
4 TVP2 13,48%
5 TVP INFO 4,37%
6 TVN24 3,02%
7 TV4 2,40%
8 TVN7 1,75%
9 PULS 1,72%
10 Polsat2 1,32%
11 Disney XD 0,85%
12 Disney Channel 0,85%
13 Discovery 0,73%
14 Polsat News 0,69%
15 Nickelodeon 0,68%
16 AXN 0,68%
17 Cartoon Network 0,67%
18 TVPolonia 0,66%
19 Polsat Sport 0,58%
20 VIVA Polska 0,58%
  Inne 16,04%

 








Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 30.05.2011 20:45:04 6 623 18,53%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 5.06.2011 20:25:49 5 501 15,39%
3 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 5.06.2011 19:59:12 4 695 13,13%
4 TOP TRENDY FESTIWAL - SOPOT 2011 - VIII SOPOCKA NOC KABERETOWA CZ.3 Polsat 4.06.2011 21:53:19 4 028 11,27%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 1.06.2011 20:11:55 3 926 10,98%
6 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 1.06.2011 20:00:51 3 824 10,70%
7 WIADOMOŚCI TVP1 1.06.2011 19:30:08 3 797 10,62%
8 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2.06.2011 21:28:41 3 716 10,40%
9 PROGNOZA POGODY TVP1 5.06.2011 20:09:12 3 709 10,38%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 30.05.2011 21:39:36 3 656 10,23%


Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(09.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.