"To & Owo" odświeża layout, aby zyskać reklamodawców

Tygodnik telewizyjny "To & Owo" (Wydawnictwo Bauer) zmienił makietę, ale to nie koniec zmian.
Do tej pory program poszczególnych kanałów był prezentowany na jednolitym tle, w numerze z 8 listopada są już dwa rodzaje tła używane naprzemiennie. Inaczej rozplanowana jest też okładka – m.in. zniknął pasek informacyjny biegnący dotąd wzdłuż grzbietu pisma. Magazyn liczy 116 stron, jest wydawany na dwóch rodzajach papieru. Nie zmieniła się jego objętość, ale teraz na lepszym, błyszczącym papierze zamiast 20 stron wydawane są 32 strony. - Do końca roku planujemy przeprowadzenie kolejnych zmian. W rezultacie pismo będzie bardziej ekskluzywne, bo chcemy pozyskać nowych reklamodawców, między innymi z branży motoryzacyjnej – mówi dyrektor wydawniczy tytułu Andrzej Florczak. Przed końcem roku objętość pisma zwiększy się do 120 stron, okładka będzie drukowana na grubszym papierze, a w mediach zacznie się kampania promująca zmiany. Średnia sprzedaż tygodnika wyniosła w okresie styczeń-sierpień br. 437 621 egz. (dane ZKDP).(ML, 14.11.2005)
