2,6 mln widzów oglądało festiwal TOPtrendy w Polsacie
Transmisje koncertów festiwalu TOPtrendy gromadziły w Polsacie średnio 2,6 mln widzów – o 300 tys. więcej, niż przed rokiem.
Festiwal odbył się w dniach 3-5 czerwca br. Najwięcej osób przyciągnął w sobotę – 3,2 mln. Średnio impreza dała Polsatowi 23,5 proc. udziału w rynku (26,2 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat). W obu grupach stacja była liderem. TVP 1 miał w tym czasie średnio 17,7 proc. udziału (14,2 proc. w grupie 16-49), TVP 2 – 14,8 proc. (12,8 proc.), a TVN – 14,6 proc. (18,9 proc.). Rok temu festiwal zorganizowano w dniach 28-30 maja. W czasie transmisji Polsat miał średnio 20,2 proc. udziału w rynku. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 07.06.2011)










