Wybrano Kampanie Społeczne Roku 2010
06.06.2011, 08:46
Kampanie firm Kraft Foods i Gedeon Richter zdobyły nagrody w trzeciej edycji konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2010.
Nagrody przyznano w czterech kategoriach. Za najlepsze uznano kampanie: „Realna Pomoc. Szlachetna paczka 2010” Stowarzyszenia Wiosna zrealizowaną we współpracy z agencją Opus B i Tango Production (kategoria Inicjatywy obywatelskie), ”Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stworzoną przez Sparing Communication Group (kategoria Inicjatywy instytucji publicznych), „Rowerowe Piątki” Pomorskiego Stowarzyszenia Wspólna Europa i „Motocykl ratunkowy dla Rybnika” Bractwa Kurkowego Miasta Rybnika (kategoria Inicjatywy lokalne), „Milka. Razem dla Tatr” firm: Kraft Foods, Starcom, Alert Media Communications, Next i Ogilvy i „Mam SM” firmy Gedeon Richter zrealizowaną przez Hill and Knowlton Poland (kategoria Inicjatywy społeczne firm). Konkurs zorganizowały Fundacja Komunikacji Społecznej i portal Kampaniespoleczne.pl. Uczestniczyły w nim 73 kampanie. Najlepsze wybrało jury złożone z 16 ekspertów marketingu społecznego.(AO, 06.06.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter