Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 06, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wybrano Kampanie Społeczne Roku 2010

Kampanie firm Kraft Foods i Gedeon Richter zdobyły nagrody w trzeciej edycji konkursu na Kampanię Społeczną Roku 2010.

Nagrody przyznano w czterech kategoriach. Za najlepsze uznano kampanie: „Realna Pomoc. Szlachetna paczka 2010” Stowarzyszenia Wiosna zrealizowaną we współpracy z agencją Opus B i Tango Production (kategoria Inicjatywy obywatelskie), ”Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stworzoną przez Sparing Communication Group (kategoria Inicjatywy instytucji publicznych), „Rowerowe Piątki” Pomorskiego Stowarzyszenia Wspólna Europa i „Motocykl ratunkowy dla Rybnika” Bractwa Kurkowego Miasta Rybnika (kategoria Inicjatywy lokalne), „Milka. Razem dla Tatr” firm: Kraft Foods, Starcom, Alert Media Communications, Next i Ogilvy i „Mam SM” firmy Gedeon Richter zrealizowaną przez Hill and Knowlton Poland (kategoria Inicjatywy społeczne firm). Konkurs zorganizowały Fundacja Komunikacji Społecznej i portal Kampaniespoleczne.pl. Uczestniczyły w nim 73 kampanie. Najlepsze wybrało jury złożone z 16 ekspertów marketingu społecznego.

(AO, 06.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.