Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Show "You Can Dance" stracił widzów, ale poprawił wpływy z reklam

Szósta edycja programu rozrywkowego ”You Can Dance – Po prostu tańcz” przyciągała do TVN średnio 2,7 mln widzów i wygrała z propozycjami konkurencyjnych stacji.

Show był nadawany w środy o 21.30, od 2 marca do 1 czerwca i osiągał średnio 21,4 proc. udziału w rynku, co dało TVN pozycję lidera pasma. Udział TVP 2 wyniósł bowiem w tym czasie 14,9 proc. (serial ”Rodzinka.pl”, pasmo "Kino na maksa"), Polsatu – 14,5 proc. (pasmo filmowe, mecze Ligi Mistrzów), a TVP 1 – 10,5 proc. (cykle dokumentalne ”Operacja życie” i ”Na własne oczy”). W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) udział ”You Can Dance” wyniósł 23,2 proc. Polsat wybierało w tej grupie 16,9 proc. osób oglądających wtedy telewizję, Dwójkę – 15,8 proc., a Jedynkę – 7,8 proc. Ze sprzedaży reklam przy show TVN uzyskał 38,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Rok temu piąta edycja programu przyniosła stacji 33,2 mln zł (przy 3 mln widzów i 23,3 proc. udziału w rynku). Szóstą edycję "You Can Dance" wygrał Dominik Olechowski. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 03.06.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.